سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزارهای امنیتی رایگان 2017

 

 

Avast Free Antivirus

این آنتی ویروس بطور مداوم سیستم شما را چک می کند و اگر کدی مشکوک به نظر برسد آن را برای آزمایش به آزمایشگاه Avast می‌فرستد و اگر تشخیص دهد که این کد مخرب است واکسنی برای آن می سازد و در اختیار تمام کاربران این نرم افزار قرار می دهد.

این آنتی ویروس میتواند Tool Bar های ناخواسته‌ی مرورگر شما را حذف کند. قابلیت Update  دارد و می‌توانید سیستم خود را در هر لحظه نسبت به جدیدترین نرم افزارهای مخرب ایمن نگاه دارید. این آنتی ویروس مجهز به نرم افزار مدیریت رمز عبور است تا بتوانید رمزهای عبورتان را ایمن نگاه دارید.

Malwarebytes Anti-Malware
این نرم افزار در کنار نرم افزار اصلی امنیتی شما کار می‌کند و سیستم شما را در مقابل خطرات غیر ویروسی ایمن نگاه می‌دارد.

نرم افزاری قابل اعتمادی است که از سیستم شما در برابر بد افزارها، نرم افزارهای جاسوسی و روت کیت‌ها محافظت می‌کند.

قابلیت‌هایی از جمله: اسکن تمام وقت، محافظت در برابر سایت‌های مخرب، حمله‌های اینترنتی و باج افزارها. از این نرم افزار نیز می توانید برای باز پس گیری مرورگرتان از دست افزونه‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

 

 

بهترین نرم افزارهای امنیتی رایگان 2017

روت کیت‌ ها:

نرم افزارهایی می باشند که بدون اجازه‌ی شما به مهاجم اجازه‌ی دسترسی به قسمت‌های مهم سیستم‌تان را می‌دهند
باج افزارها:

نرم افزارهایی می باشند که جلوی دسترسی شما به سیستم تان را می‌گیرند و برای دسترسی دوباره‌ی شما به سیستم‌تان از شما تقاضای پول می‌کنند
Keepass
نرم افزار امنیتی که نام کاربری و رمز عبور حساب‌های کاربری مختلف‌تان را ایمن نگاه می‌دارد
بسیاری از اطلاعات‌، از جمله: اطلاعات کاری، عکس‌ها، ایمیل‌ها و جزئیات حساب‌های بانکی به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند. متاسفانه تعداد زیاد حساب‌های کاربری که ایجاد و به خاطرسپاری رمزهای عبور قدرتمند و متفاوت برای هر حساب کاربری، کار دشواری است.
این نرم افزار به جای شما این رمزهای عبور قدرتمند را در صندوق رمزگذاری شده‌ی خود محفوظ نگاه می‌دارد. صندوقی که فقط با رمز عبور مشخص شده برای آن و یا فایل کلید مخصوص قادر به دسترسی به آن خواهید بود.
و نام کاربری، رمز عبور و یادداشت‌های شما را توسط استانداردهای پیشرفته‌ی رمزگذاری (AES) و الگوریتم‌های «توفیش» رمزگذاری می‌کند.

نرم افزار Keepass قابل حمل است و می‌توانید آن را روی فلش مموری خود ذخیره کرده و همیشه به همراه داشته باشید.
بهترین ویژگی این نرم افزار، متن‌باز بودن آن است که باعث شده است که مداوم در حال توسعه باشد و هر ضعف امنیتی آن به سرعت تشخیص و رفع شود.